Wysyłka

Jakie metody wysyłki są dostępne?

Przesyłki są wysyłane są kurierem. Wysyłka następuje po wpłacie na konto.

Czy możliwa jest przesyłka poza Polskę?

Wysyłki zagraniczne realizujemy poprzez Pocztę Polską.

Ile będę czekać na paczkę?

Termin realizacji zamównienia to od 2 do 7 dni.

Płatności

Jakie metody płatności są akceptowane?

Akceptujemy:  przelew bankowy.

Czy zakupy przez Internet są bezpieczne?

Płatności za pośrednictwem serwisu PayU i przelew tradycyjny są szyfrowane i całkowicie bezpieczne.

Zamówienia i zwroty

Jak mam złożyć zamówienie?

Kliknij w produkt, który Cię interesuje. Wybierz swój rozmiar (jeśli produkt tego wymaga), kliknij „Dodaj do koszyka” i postępuj dalej zgodnie z procesem zakupowym.

Jak mogę personalizować swój produkt?

Jeżeli chcesz, aby na zamawianym produkcie pojawił się jakiś dodatkowy napis lub logo, napisz do nas w uwagach do zamówienia, a następnie prześlij plik z logotypem, bądź napisem na adres sklep@vertiss.pl. Gdy ocenimy jakość pliku skontaktujemy się z Tobą, żeby potwierdzić realizację zlecenia.

Czy dodatkowy napis lub logo jest płatny?

Nie, personalizacja produktu jest już w cenie.

Jak mogę zmienić moje zamówienie?

Dopóki nie sfinalizujesz zamówienia, możesz edytować zawartość koszyka dodając kolejne i usuwając istniejące w nim produkty. Gdy już złożysz zamówienie, jego zmiana jest możliwa wyłącznie poprzez anulowanie i złożenie nowego zamówienia.

Wyjątkiem jest zmiana adresu dostawy. Jeśli chcesz zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia, skontaktuj się z nami. Nie zapomnij podać swojego numeru zamówienia oraz pełnych danych adresowych. Wszystko to znajdziesz w mailu potwierdzającym odbiór produktów przez Sklep Vertiss.

Czy potrzebuję posiadać konto aby złożyć zamówienie?

Zachęcamy do założenia konta przy składania zamówienia. W ten sposób będzie można śledzić jego status i historię oraz łatwiej skontaktować się z nami. Dodatkowo, będziesz zawsze na bieżąco z promocjami i nowościami. Jeśli jednak bardzo nie chcesz, nie musisz zakładać konta.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Obecnie umożliwiamy sprawdzanie statusu zamówienia (czy jest przetwarzane, opłacone itp.). Wkrótce, w celu ułatwienia odbioru zamówień, wprowadzimy możliwość śledzenia przesyłki.

Jak mogę zwrócić produkt?

Możesz zwrócić towar zgodnie z Regulaminem odsyłając go na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem zwrotu lub skontaktować się z nami i ustalić szczegóły odbioru.

Updating…
  • Brak produktów w koszyku.